FANDOM

Uwolnienie Kryształu
Shōton.
Nazwa
Japońska 晶遁
Rōmaji Shōton
Angielska Crystal Release
Debiut
Anime Odcinek 89
Występuje w Tylko anime
Informacje
Jutsu
Kesshō no Yoroi

Shōton: Kurenai no Kajitsu
Crystal Release: Crystal Encampment Wall
Crystal Release: Crystal Imprisonment Wave
Crystal Release: Crystal Lance
Crystal Release: Crystal Needles
Shōton: Kesshō Gokakurō
Crystal Release: Growing Crystal Thorns
Shōton: Suishō Tō
Shōton: Suishō Rokkakuchū
Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu
Shōton: Suishō Kyō
Shōton: Suishō Rō no Jutsu
Shōton: Suishōheki Hachi no Jin
Shōton: Shuriken Ranbu
Shōton: Isshi Kōmyō
Shōton: Hashō Kōryū
Shōton: Omiwatari no Jutsu
Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken
Kesshō: Rokkaku Shuriken
Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu
Suishō Bunshin no Jutsu

Użytkownicy
Guren

Uwolnienie Kryształu jest to rzadka i specjalistyczna dziedzina elementu ninjutsu, które może stworzyć kryształ, a także manipulować już istniejącymi kryształami i strukturami krystalicznymi. Występuje to tylko anime, a jego jednym użytkownikiem znana jest Guren. Dodatkowo, ze względu na krysztaliczne smoki Guren jest rozbite przez Raikiri Kakashiego, a Kiba pomylił rzeczywisty element z techniką uwolnienie ziemi, zakłada się, że ziemia jest jednym z elementów niezbędnych do kryształów.

PrzeglądEdytuj

Według plotek, Tsunade nie słyszała, że uwolnienie kryształu może krystalizować każdą substancję, w ten sposób, techniki ziemi, wody, i drewno jest bezużyteczne przeciwko niej. Używając krystaliczne ninjutsu, użytkownik może krystalizować wszelkie materiały fizyczne, a nawet wilgoć w powietrzu wokół nich, zmieniając je w broń. W przypadku człowieka z uwolnienie kryształu może umocnić swoje cele w dół na poziomie komórkowym, więzienie, a nawet zabijając ofiarę powinien być kiedykolwiek uderzył w kryształ, zmniejszając masę kryształu i ofiarę aż do krysztalicznego pyłu.

Uwolnienie kryształu, choć potężny, ma dwa znane słabości, z których pierwszy jest, że nie może krystalizować w postaci energii naturalnej i czakry, ponieważ mają one żadnej masy fizycznej do krystalizacji, dzięki czemu osoby zarówno technik oparte na energii, takich jak błyskawica, ognia, wiatru lub dobrej kontroli czakry właściwie przeciwstawić. Druga słabość uwolnienie kryształu jest to, że jest podatny na określonej częstliwości fali dźwiękowej; ponieważ kryształ wymaga bardzo precezyjnego gromadzeniu się cząsteczek, właściwe fale dźwiękowego mogą rozbić gromadzeniu się przed kryształ może poprawnie tworzyć. Rinji, korzystając z tej słabości, wykorzystał swoje nietoperze do przeciwdziałaniu uwolnienie kryształu Guren.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki