FANDOM

Ten no Juin
  • Przeklęta pieczęć.
  • Pierwszy poziom przeklętej pieczęci aktywowany.
  • Drugi poziom przeklętej pieczęci aktywowany.
Nazwa
Japońska 天の呪印
Rōmaji Ten no Juin
Angielska Cursed Seal of Heaven
Debiut
Manga Rozdział 49
Anime Odcinek 30
Występuje w Manga, anime, film i gra
Informacje
Klasyfikacja Juinjutsu, Kinjutsu
Jutsu Macierzyste Orochimaru no Juinjutsu
Użytkownicy
Sasuke Uchiha

Anko Mitarashi

Ten no Juin jest jedynym z najsilniejszych przeklętych pieczęci Orochimaru, drugim jego odpowiednikiem jest Przeklęta Pieczęć Ziemi. Pieczęć składa się z trzech Tomoe (projekt znany jako Mitsudomoe), podobnym do Sharingana, który po aktywacji, rozprzestrzenia płomienie, jak znaki na całym ciele użytkownika. Podobnie jak wszystkie przeklęte pieczęcie, użytkownik otrzymuje podwyższony poziom czakry i możliwości fizyczne, gdy pieczęć jest aktywna, do momentu, w którym drugim poziomie, Sasuke był równy w mocy do postaci jegnoogoniastej Naruto, kiedy po raz pierwszy użył go. Pieczęć zastosowano po lewej stronie z tyłu szyi zarówno Sasuke i Anko.

Anko otrzymała swoją przeklętą pieczęć, gdy była uczennicą Orochimaru. Ona, wraz z dziewięcioma innymi, byli pierwszymi ludźmi, którzy otrzymują przeklętą pieczęć. Była jedyną, która przeżyła używanie pieczęci, ustalenia poziomu sukcesu wynosi jeden z dziesięciu do procedury. Gdy brakuje woli, aby go używać, jej pieczęć ustąpiła, a Orochimaru wyczyścił pamięć. Sannin na krótko mógł użyć pieczęci w lesie śmierci, gdy walczył z Anko. Sasuke użył pieczęć jako medium do ożywienia świadomości i ciała Orochimaru poprzez Kaija Hōin.

Orochimaru dał oryginalną przeklętą pieczęć Sasuke podczas drugiego etapu egzaminuna chūnina, który odbył się w lesie śmierci. Orochimaru ma na celu kordynować umysł Sasuke, aby mógł stać się jego następnym ciałem. Kakashi Hatake używa metody Fūja Hōin, aby temu zapobiec, ale jej skuteczność powołuje Sasuke na nie korzystanie z jego przeklętej pieczęci. Sasuke w końcu zdecydował się przenieść pieczęć na drugi poziom i udał się do Orochimaru przy pomocy Czwórki Dźwięku.

Kiedy Sasuke aktywował drugi poziom pieczęci, jego skóra zmieniła na kolor ciemno-szary, a jego rude włosy urosły i zmieniły na kolor ciemnoniebieski. Jego oczy również mają ciemnoszare. Dodatkowo, otrzymał z pleców skrzydła, które moze wykorzystać do latania. Na całym nosie ukazała się symbol w kształcie gwiazdy. Podczas walki z Itachim, Sasuke utracił pieczęć, wraz z Orochimaru (który został wchłonięty do ciała Sasuke), zostały usunięte z Mieczem Totsuka.

Według Kabuto, sama pieczęć zawiera czakrę Orochimaru, co Kabuto używa w celu zwiększenia siły wiązania Edo Tensei. W rzeczywistości, kiedy Orochimaru został pokonany, jego świadomość pozostaje podzielona wśród przeklętych pieczęcii Sasuke używa, wraz z kawałkiem zmodyfikowanego ciała Kabuto, przynosząc powrotem do swego pierwotnego stanu i umysłu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki