FANDOM

Tailed Beast Chakra Arms
Tailed Beast Chakra Arms
Nazwa
Angielska Tailed Beast Chakra Arms
Debiut
Manga Rozdział 231
Anime odcinek 133
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Umiejętności Ogoniastych Bestii
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Pochodzenie Jutsu
Mini-Rasenshuriken

Rasenkyūgan
Rasenrangan

Użytkownicy
Naruto Uzumaki

Kurama
Gyūki
Kokuō
Shinju
Killer B
Kaguya Ōtsutsuki Han
Minato Namikaze
Obito Uchiha
Fukai
Dziewięcioogoniasty Klon Naruto
Sora

Jest to umiejętność jinchūrikich która jest w stanie przeprowadzić podczas gdy w postaci ogonów. Jinchūriki używa czakry z surowej ich ogoniastą bestią, tworząc ręce, którymi mogą dobrowolnie manipulować, aby zaatakować swoich wrogów, nawet uderza przeciwnika szybciej niż użytkownik Sharingana może reagować. Czakrowe ręce są bronią z pazurami zaś reszta ramienia wydaje się pozbawiona jakiegokolwiek połączenia, tym samym pozwalając, aby zasadniczo elastyczne ruchy będą niemożliwe do normalnych ramion. Użytkownik może stworzyć dowolną liczbę ramion, które pragną i mogą również służyć do innych celów, takich jak zmagające się haczyki, albo chwytać przedmiotów lub wrogów z dużej odległości, dla ofensywnych środków, jak tylko dotyka jednego z nich może spowodować ciężkie obrażenia, z powodu do kpiącego nienawiścią Kyūbiego w swojej czakry (choć nie zawsze tak jest). Z powodu konieczności czakry przymocowanego do jego ciała, ramiona czakry mogą rosnąć w wielkości i do czwartego ogona do góry Naruto, ramiona lub jakakolwiek część jego ciała może podzielić na dwie lub wyrostki w pełni opracyjne. Killer B wykazał również korzystania z tej techniki, choć zamiast ramion, może on tworzyć rogi, które używa do jego techniki Rariatto.

w jego formie Kyūbi Chakura Mōdo Naruto może używać broni czakry w większym stopniu, a może używać broni czakry i zwolnić z dwolonego miejsca na jego ciele na małą lub dużą skalę. Ramiona te mają nawet siłę, by zniszczyć kamień bez Naruto oddająć wiele myśli do niego. W anime Naruto był w stanie zniszczyć miecz z ramienia czakry tylko dokręcając chwyt. Po pewnej praktyce opanował ramiona czakry do tego stopnia, że manipulował różnymi kamieniami i geometrycznymi kształtami bez zgniatania. Obecnie jest w stanie ich używać w próbie tworzenia nowej techniki: Bijū Rasengan od kiedy został poinformowany przez Ośmiogoniastego przed używaniem klonów w formie. Naruto opanował po mistrzostwu czakrowe ręce jest tak wielka, że jest w stanie tworzyć kilka na raz do przeprowadzeniu kilku ataków na wrogów, a nawet stworzyć małe te wokół palca. Także ramiona przynają mu wyższy poziom sprawności i zwrotnosci z tego, co normalne byłoby niemożliwe, takich jak kierowanie jego Rasenshurikenem podczas walki z Trzecim Raikage. Nie tylko, że Naruto może kontrolować każdą indwidualną osłonę dająca ochronę jego sojuszników.

Obito jest w stanie korzystać z tego będąc jinchūrikim dziesięcioogoniastego. Czyni to poprzez wykorzystaniu czakry bestii, kolczaste występy pochodzące z pleców. Ramiona są na tyle silne, aby rozpaść Shisekiyōjin Hokage z łatwością mimo to jest w stanie chronić wszystkich od gigantycznych kul dziesięcioogoniastego. Później tworzy taką broń za pomocą Gudōdama, wystarczająco duże , aby zdobyć w pełni opanowane Susanoo, a Naruto w jego pełnym trybie ogoniastej bestii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki