FANDOM

Konoha Senpū

Rock Lee używając taijutsu przeciw Kimimaro.

Taijutsu jest podstawową formą technik i odnosi się do wszelkich technik obejmujących sztuki walki i optymalizacji naturalnych zdolności człowieka. Taijutsu jest wykonywane przez bezpośredniego dostepu do energii fizczynej i psychicznej użytkownika, powołując się na wytrzymałość i siły zdobytej poprzez szkolenia. Zazwyczaj nie wymaga czakry jednak czakrę można używać w cel zwiększenia jej techniki. Na ogół taijutsu nie wymaga do wykonania ręcznych pieczęci, od czasu do czasu z wykorzystanie pewnych postaw lub pozach, i są znacznie szybsze w użyciu niż ninjutsu i genjutsu. Taijutsu jest po prostu mówiąc: walką w ręcz.

Mimo, że jest używane przez niemal wszystkich shinobich, niektóre znaki używają prawie wyłącznie jak Rock Lee i jego nauczycie Maito Gai, są ekspertami wielu technik taijutsu. Przykładem technik taijutsu są Dainamikku Entorī i Konoha Senpū. W klanie Hyūga Jūken, jednak sprawia, że szerokie wykorzystanie czakry i wymaga dużych umiejętności w jego kontroli. Techniki taijutsu są właściwymi wyborami dla tych, którzy chcą zaoszczędzić swój czakr i czakrę, lub dla tych, którzy polegają na swoich fizycznych atrybutach. On może być również używany wyjątkowo we współpracy z ninjutsu tworząc technikę nintaijutsu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki