FANDOM

Samurai Sabre Technique
Samurai Sabre Technique
Nazwa
Angielska Samurai Sabre Technique
Debiut
Manga Rozdział 460
Anime Odcinek 202
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Styl Walki, Kenjutsu, Przepływ Czakry
Klasa Ofensywna
Pochodzenie Jutsu
Issen

Hadan

Użytkownicy
Mifune

Tatewaki
Okisuke

Unikalna dla samuraja, ta technika wykorzystuje koncepcję przepływu czakry w sposób podobny do Hien i Kusanagi no Tsurugi: Chidorigatana. Poprzez wykorzystaniu przepływu czakry, kanały użytkowników poprzez ich czakry mieczami, rozszerzając zarówno zasięg i zdolność ostrza tnącego, pozwalając użytkownikowi na Issen, gdy ostrze jest zamachnięte. Ta wydana czakra jest w stanie wielkiego znieszczenia, jako pokazano od te pociski całkowicie przeniknęły znaczą część kamiennej kolumny, przed wejściem do ukoszkodzenia bezpośrednie otoczenie.

Samurajowie wykazali również możliwość korzystania z transformacji kształtu w trakcie realizacji tej techniki, rzeźbienie swoich ostrzy czakry do różnych prymitywnych broni, które rozciągają się poza naturalnymi wymiarami oryginalnych mieczy; takich jak miecze, wałki z kolcami, a nawet siekiery. Ta umiejętność pozwala im liczyć na mniejsze miecze przypominające wakizashi, a osiągnięcie większego zasięgu, uszkodzenia oraz możliwość przeprowadzenia ataków z zaskoczenia jeśli to konieczne.

Ta cecha transfomarcyjna wydaje się również rozciągać nawet półksiężyców czakry wprowadzone z łopatek, tworząc szeroką gamę pocisków, które obejmuje olbrzymie buzzswas i wałów czakry, którego kształt pozornie zależy od struktury poprzednio wytworzonych broni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki