FANDOM

Moku Bunshin no Jutsu
  • Utworzony czujący klon.
  • Klon wykorzystywany jako drewniany manekin.
Nazwa
Japońska 木分身の術
Rōmaji Moku Bunshin no Jutsu
Angielska Wood Clone Technique
Debiut
Manga Rozdział 293
Anime Odcinek 41
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Mokuton Kekkei Genkai, Ninjutsu, Techniki Klonowania
Klasa Uzupełniająca
Typ Mokuton Uwolnienie Drewna
Ręczne Pieczęcie Tygrys → Pies → Wąż
Pochodzenie Jutsu
Tajū Mokuton Bunshin no Jutsu
Użytkownicy
Yamato

Hashirama Senju
Madara Uchiha

Klon, który jest stworzony przy użyciu czakry do zmiany komórek własnego użytkownika do roślinności. Klony mogą być tak proste, jak funkcja manekina do zastosowania w technice Kawarimi no Jutsu lub całkowicie technik mobilnych i zdolnych do wykonania. Mają one zdolność do dalkiego przemieszczania się od użytkownika i są w stanie komunikować się z oryginałem. Ponadto, ponieważ drewniany klon posiada zdolność do łączenia się z roślinami i drzewami, jest również dobry dla misji rozpoznawczych. Bezpośrednio dotykając drewnianego klona z jego strony, użytkownik może wchłonąćzebrane informacje i zmienić kształt klona. W przeciwieństwie do innych technik klonów, drewniany klon nie znika po uderzeniu i wykonuje uszkodzenia w pewnym stopniu. To, według Madary Uchihy, czyni go doskonałą techniką klonowania, tylko że on, jego dōjutsu, było w stanie przejrzeć. Ponadto, w przeciwieństwie do techniki cienistego klona, która wymaga zniknięcie klona przekazuje zgromadzone doświadczenie przy ciele użytkownika, drewniane klonowanie może przekazywać wiedzę pomiędzy pierwotnym ciałem użytkownika oraz klonem lub nawet stykając się ze sobą. Klony można również rozproszyć jak normalne klony.

Słabość techniki klonowania moc klonów jest propocjonalna do mocy użytkownika koncentrując się na klonach. W przypadku, gdy główne ciało jest zajęte gdzie indziej walką, drewniany klon nie będzie w stanie walczyć swoją najpełniejszą mocą. Jednakże, jeśli oryginalne ciało pozostaje bez ruchu, jak obserwuje walkę, podczas gdy klon walczy, to nie wydaje się, aby utrudnić lub hamować klona, nawet jeśli nie wiele z nich powstaje.

Śledzące nasiona

Śledzące nasiona.

Jeżeli drewniany klon zamienia się w nasiona i do ciała użytkownika, spożyje lub w lewo w celu może być używane jako urządzenie przemysłu rodzaju. Użytkownik może z nich skorzystać, aby śledzić swój cel jako nasiona odpowiedzieć tylko ich czakrom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki