FANDOM

Kuchiyose no Jutsu
Kuchiyose no Jutsu
Nazwa
Japońska 口寄せの術
Rōmaji Kuchiyose no Jutsu
Angielska Summoning Technique
Debiut
Manga Rozdział 29
Anime Odcinek 17
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Czasoprzestrzenne Ninjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Ranga C
Ręczne Pieczęcie Dzik → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Pochodzenie Jutsu
Zōfuku Kuchiyose no Jutsu
Jagei Jubaku
Doton: Uitenpen
Doton Soseijutsu: Shishi Dojō
Mandara no Jin
Sen'eijashu
Sen'ei Tajashu
Amagumo
Otogakure Yoninshū: Kuchiyose: Shijū Hōi no Jin
Kuchiyose: Gedō Mazō
Kuchiyose: Doton: Tsuiga no Jutsu
Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu
Kuchiyose: Edo Tensei
Gojō Kibaku Fuda
Kuchiyose: Aian Meiden
Kuchiyose: Kirikiri Mai
Kuchiyose: Rashōmon
Kuchiyose: Gojū Rashōmon
Kuchiyose: Sanjū Rashōmon
Kuchiyose: Gamaguchi Shibari
Kuchiyose: Gama Mise no Jutsu
Kuchiyose: Gōmon Heya
Hachi Senbon no Jutsu
Pokrewne Jutsu
Gyaku Kuchiyose no Jutsu
Użytkownicy
Minato Namikaze
Jiraiya
Orochimaru
Naruto Uzumaki
Kakashi Hatake
Madara Uchiha
Sasuke Uchiha
Sakura Haruno
Tsunade
Kabuto Yakushi
Hiruzen Sarutobi
Amachi
Motoi
Anko Mitarashi
Jirōbō
Disonasu
Tayuya
Temari
Drugi Mizukage
Nagato
Obito Uchiha
Shima
Danzō Shimura
Hanzō
Itachi Uchiha
Kisame Hoshigaki
Maito Gai
Kidōmaru
Gennō
Kandachi
Ruiga
Suzumebachi
Tonbee
Hiruko
Ichi
Ni
San
Yomito Hirasaka

Kuchiyose no Jutsu  jest czasoprzestrzennym ninjutsu, który pozwala na przywołującemu na przywołanie zwierzęcia lu człowieka na większe odległości dzięki krwi.

KontraktEdytuj

Przez przywołaniem zwierzęcia, przywołujący musi najpierw podpisać umowę z danym gatunkiem. Umowa jest w formie zwoju, w którym wykonawca używa własnej krwi, aby podpisać swoje imieniem i zamieścić odcinki palców. Umowa jest ważna, nawet po śmierci wykonawcy o ile nie jest naruszona. Potem, czego potrzebują to własnej krwi, przez podpisaną umowę kształtują czakrę do ręki i kładą dłoń w miejscu, gdzie chcą wezwać zwierzę. Ilość czakry używana podczas przywołania określa, jak potężna istota może zostać przywołana.

Plik:Tatuaż przywołujący Orochimaru.png

Należy zauwazyć, że każdy może wezwać zakontraktowane zwierzę tak długo, póki mają krew od kogoś, kto zawarł umowę, pieczęć wezwała zwierzę, wraz ze źródłem wystarczającej czakry, że summon zakceptuje. Istota jest w stanie określić, kto stara się go przywołać używając czakry.

UdoskonalenieEdytuj

Gdy większość przywołujących tylko zostali pokazani przywołujący tylko jeden rodzaj stworzeń, Pain (poprzez ścieżkę zwierząt) przywoływał kilka różnych zwierzą, a nawet ludzi. Pain nie daje krwi podczas wykonywania przywołania. Sasuke Uchiha przywołał węże i jastrzębie w różnych miejsach, ale w przeciwieństwie do Paina to może przywołać jeden gatunek naraz.

Inne InformacjeEdytuj

Po przywołaniu, zwierzę może wykonać polecenie lub pomóc przywołującemu w walce. Przywołaniec nie zawsze musi pomagać użytkownikowi i może być przeszkodą niż sojusznikiem. Podanto istoty mogą przywołać przywołującego. Również mogą nosić ochraniacz na czoło, sugerując lojalność tylko jednej wiosce. Przywołanie może służyć jako baza dla innych technik, jak to jest w przypadku Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu i Summoning: Quick Beheading Dance. Zostało pokazane, że zwierzęta mogą również wybrać kiedy chcą zostać przywołane. W przypadku, gdy czymś są zajęci to nie mogą zostać wezwane.

Czy wiesz, że...Edytuj

  • W rzeczywistym życiu Japonii kuchiyose termin (口寄せ; dosł. "rysunek w mówić") odnosi się do praktyki pozwalające na duchu — podobnie jak martwe lub kami — posiadania własnego ciała i mówienie przez nią.
  • W anime, wykazano, że jeśli użytkownik próbuje przywołać zwierzę bez wcześniejszego podpisania umowy, użytkownik zostaje teleportowany do domu zwierzęcia mają one naturalne powinowactwo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki