Kekkei Genkai Sakona i Ukona
Kisei Kikai no Jutsu
Nazwa
Angielska Sakon and Ukon's Kekkei Genkai
Polska Kekkei Genkai Sakona i Ukona
Debiut
Manga Rozdział 203
Anime Odcinek 120
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Jutsu
Sōma no Kō

Tarenkyaku
Tarenken
Tarensenpū
Kisei Kikai no Jutsu

Użytkownicy
Sakon i Ukon

Kabuto Yakushi

To nienazwane kekkei genkai daje Sakonowi i Ukonowi unikalną umiejętność do rozkładania ich ciała w dół na poziomie molekularnym. Dwaj bracia zazwyczaj używają tej umiejętności do akcji to samo ciało, ale może również służyć do połączenia z ciałami innych i niszczą komórki gospodarza od wewnątrz. Kiedy Sakon jest w potrzebie pomocy, Ukon może wydobyć niektóre z jego części ciała, aby pomóc Sakonowi w blokowaniu lub ataku. Ramiona i nogi Ukona może wyjść z tych z Sakonem do zwiększenia siły i ilości do swoich fizycznych ataków.

W razie potrzeby, Ukona można oddzielić od korpusu Sakona tak, że może atakować dwa niezalezne od siebie. Może to być skuteczny sposób na podwójne połączenie sił przeciwnika, Ukon nie służy do opuszczenia ciała Sakona i jest znacznie słabszy, gdy to robi. Będąc w innym ciele są podatne na urazy, co spotka na przyjmującego, w teorii pozwalającej gospodarzowi popełnić samobójstwo, aby zabić jednego z braci. Po ich udzieleniu, powinny spotkać albo jakiejkolwiek szkody z braci, mogą łączyć się z sobą, aby uzdrawiać. W ten sposób, ich tempo gojenia jest znacznie szybszy niż normalny człowiek, choć pozbawia dużą ilość czakry. Jeśli Sakon spał uzdrawiając, Ukon może mieć problemy, gdyż nie jest używany do bycia głównym organem.

Po wstrzyknięciu Sakona i Ukona DNA w siebie, Kabuto mógł używać tego kekkei genkai.

Więcej z Fandomu