FANDOM

Fūton: Rasengan
Rasengan
Nazwa
Japońska 風遁・螺旋丸
Rōmaji Fūton: Rasengan
Angielska Wind Release: Spiralling Sphere
Debiut
Manga Rozdział 330
Anime Odcinek 81
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki
Typ Fūton Uwolnienie Wiatru
Jutsu Macierzyste Rasengan
Pochodzenie Jutsu
Gufū Suika no Jutsu

Fūton: Rasenshuriken
Ōdama Rasenshuriken
Mini-Rasenshuriken
Senpō: Yōton Rasenshuriken
Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki
Bijūdama Rasenshuriken
Wind Release: Repeated Rasenshuriken
Fūton: Chōōdama Rasenshuriken

Użytkownicy
Naruto Uzumaki

Fūton: Rasengan jest oryginalną techniką stworzoną przez Naruto, rozszerza się na oryginalnej koncepcji Rasengana: mieszania własnego elementu czakry z Rasenganem, podkreślając kombinację najwyższych form natury kształtu transformacji i przekształceń.

PrzeszłośćEdytuj

To zadanie okazało się zbyt trudne do wykonania dla Kakashiego Hatake i twórcy Rasengana Minato Namikaze, przed śmiercią. Yamato zauważył, że dodanie własnego elementu czakry z Rasenganem wykonuje niesamowitą ilość umiejętności, a raczej naturalny talent lub instynkt.

Naruto miesza swoim żywiołem wiatru z Rasenganem podczas treningu, zachowując swoją pierwotną stabilność i zwiększając siłę rażenia, daleko poza, że jego zwykłym Rasenganem. Przykład mocy, manipulując elementem dodającym Rasengana pojawia się, gdy badano na standardowym Rasenganem Kakashiego. Fakt, że to był tylko częściowo ukończony, ale nadal będą mogli łatwo pokonać Rasengana Kakashiego i pokazując uszkodzaną dłoń, jak daleko Rasengan był popychany w połączeniu z elementem czakry.

UżycieEdytuj

Aby go utworzyć, Naruto potrzebuje pomocy dwóch cienistych klonów i, w sumie, pięć rąk (rękę, aby zwolnić i zakręcić czakrę, jeden klon tworzy powłokę, aby utrzymać kształt kuli, a drugi miesza naturę czakry wiatru). Ta technika wygląda dość podobnie do zwykłego Rasengana, oprócz tego, że ma cztery małe białe ostrza jak występy otaczające go, dzięki czemu wyglądają jak miniaturowe Fūma Shuriken. Pojęcie wypełnionego Fūton: Rasengan będzie rotacja i moc Rasengana i natura wiatru Naruto czakry skondensowanej w stabilnej sferze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki