FANDOM

Chikushōdō
  • Przez jedną ze ścieżek Nagato.
  • Przez Nagato.
Nazwa
Japońska 畜生道
Rōmaji Chikushōdō
Angielska Animal Path
Debiut
Manga Rozdział 374
Anime Odcinek 130
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Jutsu Macierzyste Rikudō no Jutsu
Użytkownicy
Hagoromo Ōtsutsuki

Madara Uchiha
Nagato
Obito Uchiha

Chikushōdō (畜生道, Chikushōdō) udziela użytkownikowi Riennganowi umiejętność przywołania różne potwory i zwierzęta do pomocy w walce. Te istoty wydają się być nieśmiertelne, jak zostali zabici, a później ponownie przywołuje. Godny uwagi, wzywając stworzenia przez Chikushōdō wymaga krwi ofiarę lub ręcznych pieczęci. Chikushōdō może przywołać ludzi; to, którego wymaga gestów rąk tak jak w przypadku Ścieżki Nagato i Konan. Mądra taktyka, Chikushōdō w pierwszoplanowej roli w walce wydaje się polegać na przytłaczającym wielu przeciwników gradem przywołania.

W przypadku Nagato, posiadająca pierwotnie kierowane Chikushōdō przez trupa Chikushōdō, a następnie zwołki młodej kobiety w życiu, istoty przywołane wydają przeszły same moedyfikacje jak jego Ścieżka Paina, posiadając odbiorniki czakry osadzone w ich ciałach. Jak również wykazują Rinnegana, stworzenia służą jak przedłużenie Nagato. W Czwartej Wojny Shinobi, Nagato wykorzystwał swoje przywałanie do transportu przed odmłodzonego, aby przejść na własne siły.

PrzywołaneEdytuj

Wielki Wiertłodzioby Ptak
Wielki Wielogłowy Pies
Wielki Wężoogonowy Kameleon
Wielka Panda
Wielki Wół
Wielki Nosorożec
Wielki Skorupiak
Wielki Parecznik
Pozostałe Ściezki Paina
Konan

WpływEdytuj

Buddyści wierzą w sferę istnienia nieludzkich zwierząt na Ziemi, nieszczęśliwą płaszczyznę odrodzenia, która kręci się wokół niewiedzy, instynkt przetrwania najsilniejszych oraz niewolę ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki