FANDOM

Chibaku Tensei
  • Stworzona kula zostaje wyrzucona w górę....
  • ...Rzucona tworzy zasadniczą czarną dziurę.
Nazwa
Japońska 地爆天星
Rōmaji Chibaku Tensei
Angielska Heavenly Body Bursting from the Earth
Debiut
Manga Rozdział 439
Anime Odcinek 167
Występuje w Manga, anime, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Rinnegan Kekkei Genkai, Ninjutsu, Fūinjutsu, Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna i Uzupełniająca
Jutsu Macierzyste Tendō
Użytkownicy
Hagoromo Ōtsutsuki

Nagato
Madara Uchiha

UżycieEdytuj

Aby wykonać tą technikę, Nagato ze ścieżką deva w bezpośredniej bliskości jego ciała, aby mógłby skierować skuteczniej czakrę. Na niskim poziomie czakry przeciąża jego organizm, który spowodowało krwawienie z ust i nosa. Nagato zauważył, że jego technika była niższa od Mędrca Sześciu Ścieżek, ale jego niższość była na tyle silna, aby utrzymać ogoniastą bestię i obezwładnić Naruto w jego sześcioogoniastej formie. Jednakże, nie mógł utrzymać tego, gdy Uzumaki przekształci się w ośmioogoniastą formę. Pomimo tego, Nagato zrozumiał, że musiał zrobić jeszcze większą sferę po transformacji Naruto. W przypadku używania w głównej części, gdy był ożywiony, z łatwością stworzył kulę i wymaga trzech silnych shinobich, aby zniszczyć.

Plik:Madara tworzy kilka kul.png

Madara Uchiha jest zdolny do wykorzystania Chibaku Tensei, ale na znacznie większą skalę niż Nagato. On pokazuje po odzyskaniu swojego rinnegana, tworząc wiele kul i ustawić je w różnych kierunkach. Te kule wyciągają krajobraz w górę, tworząc kilka planetoidów, które następnie spadają na cele.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki