FANDOM

Byakugō no Jutsu
Byakugō no Jutsu
Nazwa
Japońska 白毫の術
Rōmaji Byakugō no Jutsu
Angielska Strength of a Hundred Technique
Polska Technika Siły Stu
Debiut
Manga Rozdział 577
Anime Odcinek 333
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu, Kinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Typ Tygrys
Jutsu Macierzyste Sōzō Saisei
Użytkownicy
Tsunade

Sakura Haruno

Jest to zakazana technika, która jest dostępna dla tych, którzy opanowali Kreację Odrodzenia. Podczas gdy ma podobną naturę co technika macierzysta, która również wzmacnia regenerację, Technika Siły Stu ma ciągłe, automatyczne działanie, które będzie natychmiast leczyć wszelkie obrażenia, które użytkownik otrzyma, bez konieczności używania pieczęci ręcznych, a nawet świadomej próby aktywacji procesu leczenia, dopóki pozostanie mu czakra. Zwiększona regeneracja dzięki tej technice jest tak szybka, że nawet rany powstałe przez wbicie dwóch gigantycznych mieczy w brzuch Tsunade zostały całkowicie wyleczone w zaledwie kilka chwil po ich wyciągnięciu.

Użycie tej techniki wymaga użycia Pieczęci Siły Stu, lecz pieczęć nie pokazuje się tylko na czole, ale na całym ciele. Jako świadectwo zarówno jej władzy jak i zaufania do umiejętności leczniczych, Tsunade zarządziła, że tylko medyczni ninja, którzy opanowali tę technikę mogą łamać pierwsze trzy zasady, które rządzą na polu bitwy - co skutecznie zakazuje ich bezpośredniego zaangażowania w każdym konflikcie - co sama ustaliła.

CiekawostkiEdytuj

Według Madary, ta technika jest podobna do techniki używanej przez Hashirame Senju, gdyż leczy obrażenia bez użycia pieczęci ręcznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki